torstai 24. helmikuuta 2011

onnea aliisa 17 vee ♥

Harmittaa vähän ku nukuin aamulla pommiin enkä sen takia ehtiny postaamaan aiemmin mutta tosiaankin tää postaus on omistettu aliisalle joka on paras ja täyttää tänään kauniisti 17! aattelin että laitan vähän kuvia ja selostan samalla miks aliisa on paras ja huippu ja ihana.
aaa3
no ensinnäki aliisa on tosi lahjakas ja säkkijärven polkkaki ihan helppo tollaselle taiturille!aliisa on kans paras kuvaa, mun ikuinen idoli
aaa1mä oon kans huomannu et oon viettäny mun elämän huippuhetkii sillee et aliisa on ollu mukana. sil vaan on tollane vaikutus ympäristöö!
aaa2alimalialiisa on vaan niin oma ittensä ja tollane söpö höpsö ja onneks myös viihtyy hyvin kuvauskohteena nii sitte tääki postaus saatii aikaseks!!!!
aliiisaihaanvoin olla vaan niin onnellinen et mul on tollanen kaveri , jokaisella pitäis olla tollanen ilonen päivän piristäjä kamu! ja oikeesti kuulisitte ku aliisa nauraa (sen kyl kuulee aika helposti) koska sil on paras ja tarttuva nauru! oisin oikeesti aika lost ilman aliisaa koska se on niin hitsin ihana ja hyvä kaveri. tai pitäskö sanoo ystävä.oltii kerran pilkilläki ja se oli ehkä paras päivä mun elämässä. kuitenki

onneksi olkoo!
t.jassu

5 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

aliisa♥

Anonyymi kirjoitti...

yhdyn kaikkeen sillä aliisa on ihkuihana <3 tmimmi

LAURA ADALMIINA kirjoitti...

ONNEE ALIISA :-) <3 söpöys

Aliisa kirjoitti...

JASSU <3 alkaa itkettää tälläset! sä oot niin superihana oivoivoi oot paras

sonja kirjoitti...

voi ihana tätä