sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

elämää loppuu ja sitten elämä alkaa

oon yhtä aikaa tosi ilonen ja tosi surullinen.

surullinen oon koska meiän luokka hajos. me ei nähä enää sillä porukalla ja mulla on hirvee ahdistus siitä että kun meen lukioo en voi kysyä enää kaikkii asioita joita en ymmärrä koska kaikki pitäsi muo ihan idiottina. meiän luokassa pysty kysymään mitä tahansa ja olla mikä vaan.
jepjesajessssmeolaaparhaitaliiisaihaanaliisa ei kyllä ollu meiän luokalla mut aliisa on ihana.
aaseurahuanesamaisena iltana mentiin vielä koko luokka syömään seurahuoneelle. ruoka oli tosi hyväämutta mä itkin niin paljon etten oikeen pystyny syömään mitään. olin tosi kaunis näky. mut ei se mitään.

ilonen asia on se että peruskoulu loppu. kesä loma alko ja aurinko paistaaaaaaaaaaaaa. jes.

hyvää elämää joo
t:jassu

Ei kommentteja: