lauantai 19. kesäkuuta 2010

mä haluun

mulle tuli vaan yhtäkkiä semmonen olo että miks mä en elä semmosta elämää mitä haluan eniten. miks mä oon niin laiska ja saamaton ja hölmö ja sählä vaikka kuinka yritän kovasti olla olematta. miksen mä vaan tee kaikkea ja lakkaa ihmettelemästä muitten elämiä. tänään mulle tuli semmonen olo että mun on pakko mennä huomenna kaupunkiin ja ostaa maailman ihanin kesämekko ja hymyillä ja hitto kesäkesäkesä. mä haluan. mietin myös kuinka olis maailman ihaninta päästä vaihtoon. oppisin ehkä vihdoinkin muitakin kielii kun vaan suomen ees jotenkin kunnolla. keskustelin äitin kanssa ja haluan ihan kauheesti. kaikki siihen liittyvät huonot asiat vaan ahistaa. en jaksa miettiä niitä nytten kun haluun vaan. haluun myöskin naimisiin ja oman talon jonka voin sisustaa vinyyleillä ja maalata seinät.

en osaa elää. mutta haluun
t:jassu

7 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

oi tuosta naimisiin ja talo kohasta tuli mieleen et mie tahon lapsia et voin ommella niille vaatteita :----D no ehkä ompelen niitä ihan vaan itelleni vielä vaikka kymmene vuotta :'D

Jasmia kirjoitti...

hihii=)=)=)=) vähän kiva. mäki haluisin osata ommella ja tehä kaikkia kivoi vaateluomuksii mutten osaa!

Anonyymi kirjoitti...

jotenkii tosi epäaitoa tää teksti, anteeksi vain.

Jasmia kirjoitti...

ai no mutta se teksti on kyllä ihan suoraan sydämestä ja aitoa, anteexi vain.

Larissa kirjoitti...

LOLOLOLOL anonyymi !

anteeksi vain

Anonyymi kirjoitti...

tarviii ny heti suuttua, anteeksi vain.

Jasmia kirjoitti...

emmä suuttunu.