torstai 29. heinäkuuta 2010

mitä tahansa minusta odotat, sitä en ole. mitä tahansa minusta haluat, et taida saada kuitenkaan.

kesä on menny ihan liian nopeesti musta tuntuu etten oo ehtiny tekemään mitään. silti mulla on ollu kuitenki ihan hauskaa ja oon ehtiny hyvänä esimerkkinä murtamaan käden ja varpaan. villi ihminen+hauraat luut=♥♥. oon kuitenki ehtiny näkemään mm. pmmpn, jyväskylän ja lehmiä, kavereita, ihania vaatteita ja pari kertaa oon jopa käyny uimassaki!ostinpa itelleni myös uudet vanssit ja muutamanmuunki vaate_kappaleen, ja uusia kyniä, jee mä tykkään koulujen alusta!!!

kaverikuvajeekekeeke

nyt oon harvinaisen luovalla tuulella ykskätiseks kun oon siivonnu ja väkerrän varmaan itelleni kangaskassin kohta, ja viimeyönä liimailin kouluvihkoihin piristäviä kuvia!
pelrjf
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemeillonsuklaamuroi=)

jasssu kuitaa
ps.sori jos ette kestä mun postauksia=D

4 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

No mua rupes ahistaa koulun alku
EN JAKSA HANKKII KIRJOJA
aaaaaaaa

kiwa poztauz

Jasmia kirjoitti...

aijaa miks ihmeessä suo ahistaa! joomäkää en jaksa hankkii mut onneksaan miskalta=)=)

Anonyymi kirjoitti...

oot tosi erikoisen näköinen !
+ ja jotenki tutun näköinen, iha ku olisin nähny sut jossai :o !

Jasmia kirjoitti...

aijaa haha=D ehkäpä ootki jossaki tyyliiiin lahen keskustassa tai jotaki!