tiistai 20. heinäkuuta 2010

when I close my eyes you still make me happy

haaveilen ukkosesta. en oo piiiiitkään aikaan nänhy salamoita. oon nyt yksin kotona. olis hyvä hetki sille.alotin siivoamaan omasta tahostani. saavutus!

Oon kuunnellu tässä muunmoassa näitä.
The xx - Crystalised
Humane - Wish God was a woman
Jason Mraz - I'm yours
Bloc Party - The prayer

Katoin viime yönä OCtä! hitto että voi olla ihana sarja.


kysdfkaksari
monta eri asiaa samassa paketisaaa, sekavaa, eikö vain
voisin vielä kaikeksi iloksi kertoa että sain uudet converset!kiitos äiti.

voisin ehkä saada jotain aikaankin ton mun räjähtäneen huoneen kanssa joten kokeilen. moimoi terveisin jassu

ps. ainiin pääsen kohta parturiiiiiin

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

millä olet muokannut tuon vikan kuvan? jos et ole muokannu, millä asetuksella olet ottanut?

Jasmia kirjoitti...

mä muokkaan kuvat aina gimpillä:--)

Larissa kirjoitti...

I'M YOURS ♥
oot söppänä

Anonyymi kirjoitti...

okei, no mullakki on toi gimp mut en ole koskaan käyttänyt niin miten oot muokannu sil ton vikan kuvan? :-D

Jasmia kirjoitti...

muokkaan värejä ainaki sieltä väritasapainosta (keltasta, punasta, ja vihreetä) ja sitte terävöitän myös kuvii ja kirkkautta ja kontrastii säädän sillee et kirkkautta lisää ja kontrastii pienemmäks=) tajuukohan tosta mitää ees

Anonyymi kirjoitti...

miksei aliisa kirjoita?

Jasmia kirjoitti...

en mä oikeestaan tiiä :/ se ei vaan jaksa tai jotain:----D

veerra kirjoitti...

tosi ihana toi vika kuva, hiukset ja huivi varsinki 8)