sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

eilen huomasin pari superii juttuu

braaainseilailin taas kirpparilta toiselle ja löysin tälläsen pelin. en oo hullu heräteostaja mutta koska olin pelannu tota pari vuotta sitte nii halusin sen ja piti sitte varmistukseksi soittaa kaverille et onhan toi se sama. ja oli se ja on myös muuten paras peri "YKKÖNEN PAINA NELJÄ YKSI KERTAA"
ajärktiskkarkkilakko meinasi kärsii vähän kun kävelin makuuniin, mut sitte sielä tajusin ettei mulla oo lompakkoo mukana....................mut lepyttelin itteni tolla piparminttujätskillä mitä löysin kompensoivana tekijänä pakastimesta
mojoimun hiukset on kasvanu!! huomasin äsken

selailin äsken muutamia tän blogin luonnostekstejä ja sieltä löyty semmoi mansikka runo. oisin julkassu sen tähän mutta koska oon blondi, kopioin sen tekstinä luonnoksista ja sen jälkeen laitoin kuvat tähän postaukseen ja kopioin ne eli se on nyt jossain bittiavaruudessa että terve

hyvää päivänjatkoa vaan, toivotan sitä samaa myös ittelleni

t:jassu

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

PELATAAN BRAIN BASH! Tulee tosi nostalginen fiilis. Pelasin tota aina veljen kanssa pienenä. Ihan kingi peli :)

Jasmia kirjoitti...

aijaa:--) no todellaki pelien kuningas.

Wivi kirjoitti...

Hei vitsi nyt mua oikeesti jäi kiinnostaa iha sikan et millanen se runo oli !!! :(

Anonyymi kirjoitti...

Toi Brain Bash on kyllä klassikko... siitä on pitkä aika kun viimeksi oon pelannut (serkkujen luona).. Harmitti vaan kovasti kun siinä ei ollut yksinpeliä :P

Anonyymi kirjoitti...

hitto nyt alkoi päässä soida se Brain Bashin taustamusiikki ja ne komennot "YKKÖNEN, PAINA KAKS! KOLMONEN, PAINA VASTAKKAISTA!"