lauantai 12. maaliskuuta 2011

lukewarm

moi oon aktiivinen kirjottaa tänne... no joo sain kuvassa olevan asian synttärilahjaksii kesän alussa mmmmm se toteutuu ! osaan sanoo tanskaks jeg spiser ostemad joka tarkottaa että minä syön juustoleipää. siellä sitten syön juustoleipää nam. jassulla on norjalainen kylässä niin siksi jassukaan ei oo puhunu täällä, mä oon ollu vaan laiska.

japani tekee mut surulliseks. kaikki se on surullista. mulle sanottiin eilen että mun pitäis olla vähän varuillani. mutta tänään mietin sitä että elämää on pakko elää täysillä. ehkä siitä voi olla huonoja seurauksia. mutta silti se on parempi. "i guess i’d rather hurt than feel nothing at all" sanoo grammyvoittaja. ”minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. kumpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! mutta sinä olet haalea" sanottiin laodikealaisille. viisaita sanoja, joojoo.

t.aliisa!!

Ei kommentteja: