perjantai 25. maaliskuuta 2011

rentoperjantai osa kaksi

älykkäimmät ehkä huomaa kuinka oon löytäny mun blogi-innon taas!!juttua olis vaikka maailman ääriin mutta koitan pysyä otsikossa, eli tässä päivässä: menin kirpparille. sieltä löysin kaksi juttua, uusimman trendin ja kivan paidan jota olin katellut ginassa joskus,nyt noi yhteensä 3e! jiihaa meinasin kävästä huomenna toisella lähikirpparilla mikäli aikaa liikenee...trjejk
mun perjantai-ilta on menny aika iloisesti muutenkin, katoin the social networkin äiti seurana. se oli ihan katottavan arvoinen leffa, ainaki se sisälsi komeita miehii ja vaikken tajunnukkaan puheista puoliakaan pysyin jotenkin juonessa mukana!kantsii kattoo se
luntaaavähän pyllyy, sinne meni kevät. älykkäimmät on ehkä myös huomannut mitkä on mun lempivuodenajat
iehhamaksksmusta on oikeestaan aika kiva hengailla vaan kotona nyt. laitan vielä ton kasvonaamion päälle vaik se ei varmaan toimikkaan mut must niitä on kiva laittaa!!tulee puhdas olo

kohta on muuten 100postausta kirjotettuna, mitä vitsiä. ja jos jatkan tälleen niin kohta 200. haittaaks..........

t:jassu!!

5 kommenttia:

Matilda Hilla kirjoitti...

ME KATOTTII SEJUST ÄSKEN ELLAN JA MIMPSULIN KAA (social network) JA JEPJEP

Jasmia kirjoitti...

JEPJEP

hanna kirjoitti...

håhåå mua ei ainakaan haittaa et postauksia on paljon! kiva lukea sun juttuja

Larissa kirjoitti...

Wääootkaunein♥

Jasmia kirjoitti...

jeee kiva jos jaksaa lukee:----)

ja larissa kiitos samoin!