keskiviikko 5. tammikuuta 2011

gott nytt år

DSC_0002DSC_0014

moi kaikki taas! En oo kirjottanu blogiin mitään sataanmiljoonaan vuoteen joten ihan kivaa on kirjottaa nyt. Oon myös huomannu että ku en oo kirjottanu blogiii nii en oo myöskää ottanu kuvia paljo yhtään. Mutta kuten jassu lupas nii uusi vuosi ja uudet kujeet!

Mä oon siis Aliisa. Mulla meni uudenvuodenvietto oikeen mukavasti ! Olin Lapissa leirillä ja siellä oli kylmää. Ja pahaa ruokaa ! Mutta sen lisäks siellä oli kaikki mun parhaat ystävät. Tossa ylhäällä on kuvia musta ja Joonaksesta jonka kanssa istuin aika suuren osan pitkistä bussimatkoista. joonas eli jana on mun erittäinerittäinhyvä ystävä josta pidän tositosipaljon. hyvien ystävien lisäks siel oli kaikkee kivaa, kävin hiihtämässä ja lumikenkäilemässä ja nauroin ihan hirveesti ja itkinkin vähän. Kävin napapiirillä ja juonsin uudenvuodengaalaa ja sain lumipesuja ja istuin joulupukin vieressä jajaja soitin pianoo uudenvuodenyönä. ja vaikka mitä! olin ihan sekasin kaikesta ja olin ihan älyttömän onnellinen. laitan kuvan porosta koska näin poronkin ekaa kertaa elämässäni! kuin sekavaa tääkin juttu oli mut yritin vaan jotenkin ilmaista sitä että kuinka parasta se kaikki oli.

DSC_0145

ps en osaa kirjottaa blogitekstii macbookil :---D mut yritän ruveta tekee parempia postauksia vähitellen!

1 kommentti:

Larissa kirjoitti...

Jeee :---) !
Söpö poro.