perjantai 28. tammikuuta 2011

you always make me smile

koska mulla ei oo muuta tekemistä niin aattelin kuvata mun lempiesineitä mun huoneessa. tai no tottakai mulla olis muutakin. voisin vaikka lukea kokeisiin (ensi viikko=koeviikko) tai laskea matikkaa tai vaikka ruveta nukkumaan. mutta noiden kokeiden kanssa oon jo paremmalla puoliskolla. suurin osa palautettavista jutuista on palautettu. lukupäiväkirjat, prosessiaineet, kotiesseet. mutta nyt: muutama lempiesine

kettu
sain matildalta kettupehmolelun joululahjaksi ja oon aika rakastunu tähän mun uudehkoon unikaveriin

lakana
mun lakanoissa on hai ja kaloja! oijoi tykkään ihan hirveesti

koira
nukkuva koira on myös aika kiva

no ei mulla sitten ollukkaan kauheen monta esinettä mitä oisin jaksanu kuvaa. ehkäjoskuslisää

moikka t.aliisa

Ei kommentteja: