torstai 13. tammikuuta 2011

kolme siistii juttuu

kipot
mulla on kivoja astioita. sain ton pilkullisen mukin joululahjaks! mun mielestä noi on kaikki tosi hienoja ja kuvittelen että kuinka oon omassa kodissa ja juon teetä yhestä mukista ja laitan yhteen ehkä jogurttia ja yhteen vaikka keksejä

autot
korjasin mun rikkinäisen puhelimen autoteipillä. nyt pysyy takakansi kiinni! sain ton yheltä kaverilta kerran. se oli saanu sen suklaamunasta

kuvat

tilasin kuvia ifolorilta. laitoin ne eilen mun seinälle. tuijottelin tänäki aamuna vaan seinää kun ne on niin kivoja. siinä on kaikki mun ystävät ja vähän lisääki! tuun onnelliseks kun katon tota. elämä on kivaa

t.aliisa. mulla on nyt jo vähän kiire

4 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

ihana postaus alli♥

Jasmia kirjoitti...

joo mäki tykkäääääään sun postaukset (varsinki tälläset) on oikeesti lemppareja:--) ja toi kuvaseinä on kiva, bongasin itseni

Aliisa kirjoitti...

hihih kiitos:---)

Haidi kirjoitti...

ihana seinä! mäkin haluisin tehdä jotain tollasta! paljon makso tilata noi kaikki?:)