sunnuntai 23. tammikuuta 2011

paras mahdollinen tapa viettää viikonloppua

piano
jirin kanssa soitellaan pianoo. tai siis yleensä enemmänki minä soitan ja molemmat laulaa. meijän bravuureita on queenin love of my life ja bohemian rhapsody! mikan grace kellystä osaan soittaa alkusoiton ja happy endingistä kertosäkeistön, joten niitä myös. välillä myös can you feel the love tonight, mutta yleensä eniten noita. jiri on kiva pianonsoittokaveri ja kiva ystävä muutenkin.

pöytäfutis
olin siis leirillä soittamassa pianoo. pelasin myös pöytäfutista (ainoo urheilulaji jota ymmärrän) ! leireillä on kivaa kun joku muu on aikatauluttanu mun elämän. elämä on paljon helpompaa kun joku toinen huolehtii että mä varmasti nousen ylös ja ruokaa on ainakin 2 kertaa päivässä ja sauna on lämmitetty. tykkään myös siitä että leireillä on ystävii. paras ystäväni jeesus erityisesti. leireillä on kivaa myös on kun on niin paljon tekemistä ja saa olla ihan rennosti rentoiluvaatteissa eikä ketään haittaa. tällä leirillä oli tosi kivaa. pidettiin rentoi palaverei ja oltiin vaa ja mulla oli hyvä fiiiiilis hihi

t. aliisa

1 kommentti:

LAURA ADALMIINA kirjoitti...

miksköhän on ollu hyvä fiilis ;-))?