keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

crazy little thing called love

IMG_1105IMG_0939

Keväässä parasta on polkupyörä, aurinko ja ehkä jätski. Mä rakastan mun pyörää ja sillä on kiva ajaa vaikka en oikee pystykkää hengittää jos oon ajanu kovaa, pitäis varmaan hommata jotain astmalääkkeitä taas. Pyörällä ajaminen on kivaa koska mulla on läheinen suhde mun pyörään ja se kuljettaa mut kaikkialle. Tänään ajoin kuitenkin ekaa kertaa koskaan mopolla ja se oli kivaa ja mulla on sellanen fiilis että oon pettäny mun pyörää. Siks en taida vielä laittaa tänne sellasia kuvia missä ajan mopolla koska en oo koskaan laittanu pyöräilykuvii. Mutta saitte ainakin kuvan musta! Oon ehkä ton näkönen oikeestikin.
Kirjotan tänne joku päivä lisää, laitan vaikka viime viikonlopun kuvia. Oltiin koko kaks päivää yhen kaverin luona maalla ja oli tosi kivaa. On ehkä parasta ku voi vaa maata superväsyneenä sohvalla ja kattoo vaikka telkkaria tai sitä kun joku toinen kaveri laulaa. Makasin onnellisena pullerona siellä ja olin tyytyväinen siihen että olin syönyt liikaa sipsiä ja onnellinen kaikesta.

t. Aliisa

7 kommenttia:

Jasmia kirjoitti...

pyörä=kumppani
sinä= onnelline
minä= ihan onnellinen

nippe kirjoitti...

teijän blogi on ihana :-) rakastuin noihin consuihin ekassa kuvassa! mistä ne on? :3

Dingle Bird kirjoitti...

Hey Aliisa, tämä on nyt todella random kysymys, mutta satuitko olemaan perjantaina Vappugospelissa? :D Näin jonkun ihan sun näköisen tytön, ja meinasin mennä kysymään oletko se sä mutta epäröin hetken liian kauan.

Ja tää teidän blogi on tosi herttainen. :3

Aliisa kirjoitti...

nippe: ostin ne hiihtolomalla lontoosta! :-) ja kiitti ihan superpaljon!

Dingle Bird: joo kyl mä olin! apua tosi hassuu et oot tunnistanu mut, oisit vaan tullu puhuu jotai vaik olinki varmaa tosi pelottavien tyyppien kaa... oke not mut siis kiitti tosi paljon! :-)

Dingle Bird kirjoitti...

Ois kyllä pitänyt, nyt harmittaa! :D Mutta olikos kivaa Vappugospelissa? Olithan kuuntelemassa HB:n keikan? ♥

Aliisa kirjoitti...

joo kyllä mulla oli ihan kivaa! vähän meitä kaikkia kyl väsytti joten jossain vaiheessa vaa jumitettiin siellä yläkerran kahviossa :D mut hb oli hyvä, sen ainakin olin kattoo !:)

Dingle Bird kirjoitti...

Haha, kiva :D No joo, alkoi meitäkin vähän väsyttää, lagattiin sitten jollain mysteerisillä portailla istuen ja toivottiin että se viimeinen bändi lopettais... HB on paraaaas! ♥