maanantai 26. huhtikuuta 2010

There are different names for the same thing

Harvinainen vuohi hirttäytyi eläintarhassa
mitä ihmettä? oon hihitelly itekseni nyt kaikelle maholliselle ja voisi luulla että ihan normaalia mulle mutta tää on jo vähän sairasta. Onneksi äitin kanssa pian spinnignii. Hihittelen sielä sitten.


Jes makasin sohvalla ja lauloin death cab for cutieta. Varmaan 1,5 tuntia. Sitten joskus kun meen naimisiin mun mies on joko kuuro tai sairas itekkin. kuka mua kestää.

Alone on a train aimless in wonder
an outdated map crumpled in my pocket
but i didn't care where i was going
'cause they're all different names for the same place

pitäisi ehkä vähän rauhoittuu.mut kuka jaksaa.

t.jassu
ps: aliisa, anteeksi kun postaan koko ajan. mulla on vaan paljon ajatuksi nyt.
pps: eikä mua haittaa yhtään vaikkei kukaan lukisi mun epämääräsiä mietelmiäni.
jeejeejassupellos

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ää oot ihana!:D<3
ja nauroin itteni kippuraks tolle vuohijutulle, voi raukkaa:: (

-jenu

Jasmia kirjoitti...

heikivaakiitos=) niinpä muakin nauratti mielettömästi toi vuohijuttu kunnes luin sen ja säälitti.mut hihittelen sille silti!