lauantai 24. huhtikuuta 2010

haravointi on tie onneen

Heräsin tänään tosi aikasin. Yheksältä. Siihen nähen aikasin,että mulla oli hirveesti univelkaa. Kuuntelin samantien heti herättyäni ipodin akun loppuunkin ja rupes ärsyttämään ku äiti käski viemään koiran lenkille. No. Otin kasperin ipodin mukaan. (onneks me kuunnellaan suurimmaks osaksi samoja bändejä.)

Haravoin myös tänään. Vihaan sitä.etenkin jos mut pakotetaan siihen. Musta koko touhu on vaan turhaa.Lehtien kuuluu saada olla maassa jotta esimminävoisinmennäjaheitelläniitäyms.

Tein eilen jotain tosi luovaa,nimittäin piirsin viimein vinyylin kangaskassiin.aavinyylikassi
Tänään oon vaan lukenu vanhoja päiväkirjoja ja kuunnellu death cab for cutieta,kun lainasin pari levyä kirjastosta.

Mihin mä käytän mun kesätyörahat. Mulla on liikaa suunnitelmia, esim. oma kone, laajakulma objektiivi....................
mitähittoamäteen. Haluun myös paljon vaatteita ja jonnekkin lämpimään ja haluun että mulla myös säästyy vähän rahaa.
Ehkä kaikki selviää. Asioilla on tapana selkeytyä.
teddybear
Kauniita unia.
t:jassu

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Todella hieno tuli tuosta laukusta! Monta mustaa kangastussia meni? =D

Jasmia kirjoitti...

aikiitos=) haha ihme ja kumma vaan 1! ja sekään ei kokonaan.

Laura kirjoitti...

hei mistä oot ostanu noita kangastusseja, tai siis löytyykö niitä ihan jostain cittarista tai prismasta? Ja paljon ne about maksaa? Tosi kiva kun ootte alottanu yhteisen blogin!:) Ootan innolla tulevia postauksia!

-Laura

Jasmia kirjoitti...

mä en tarkalleen muista mistä noi on,oliskohan suomalaisesta kirjakaupasta! ja makso n.5e =) joo niinpä mustakin on kivaa vaikka oonki aliisaa hetkellisesti aktiivisempi hahaa:---D