perjantai 23. huhtikuuta 2010

you wanted good schools and friends with pools

kuvis11
kuvis55
Moii mä oon Aliisa ja on ihan superkivaa pitää blogia Jassun kaa :-) Aika huono juttu sinänsä se että alotan kirjottamisen paljon myöhemmi ku toi jassu.. mut kuitenki musta tää on tosi jees. En oikee jaksanu edellistä blogia ku siitä tuli vähän sellasta että laitan kuvan aamupalasta ja sitte vaikka kuvan uudesta henkarista ja mun mielestä sellasissa blogeissa ei oo nii ideaa. Vaikka tietty kivojaki löytyy! Laitoin tähä postauksee pari kuvaa joissa kummassakaa en oo minä vaan pari kaveria.

Meillä käy ehkä varkaita. Tänä aamuna ku katoin jääkaappiin niin siellä oli ihan varmasti 2v rasiaa oivariinia mutta kun tulin kotiin niin oli vaan yksi jossa oli niin vähän että hyvä kun sain puolikkaan sämpylän voideltua. Mitä oli tapahtunu siinä välissä. Iskä epäili meijän koiria mutta en oo varma.

t. aliisa :-)

PS. Jassu: en oo vielä yhtään varma haluunko vai en pitää fontin tälläsenä. Ja haluun ehkä vaihtaa taustaaki vielä. Oot tosi kiva silti!

2 kommenttia:

Jasmia kirjoitti...

Jee ihanaa että sait säki kirjotettuu! tää kommenttiboksi on kiva,pidetään tällasena. ja tausta myös ja mä haluisin kovasti kirjottaa courierilla mutta mua ei tosiaan haittaa jos sä laitat eri fontin! =)ja sun kuviksen lopputyö on ihana.

Larissa kirjoitti...

kuva uudesta henkarista :-----D pelästyin aluks tätä kommenttisysteemiä mutta ihan kiva on! hehe noi naamarit ! ♥