keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

siili,onnellinen idiootti

eilen ja tänään
1.Unohin kiittää kun lähin bussista. hitto
2.oon tosi tyytyväinen pariin juttuun mun elämässä. esim siihen että sain ilmasutaidon tunnilla tehtyä hienon hommelin.ja syvällisempiinkin juttuihin siis.
3.hämmentävää,nykyään monilla on parta. en osaa elää totuuden kanssa
4.siili: näin unta että olin siili ja mun siiliäni pitäisi siistiä.
5.Vai mitä että avaruudessa on monta universumia eikä universumissa avaruuksia!
6.olen varsinainen hölmö
7. idiootti
8.menen kokeeseen lähes lukematta. idiootti
9. en jaksaisi kaikkea mitä pitää
10.tärkeä: aliisa ja larissa ja matsku on kaikki sitä mieltä että mä menen meistä ekana naimisiin. oon kuitenkin eri mieltä. me lyötiin vetoa tästä.
ne perusteli tätä sillä että mä löydän miehiä. asia on kuitenkin niin että mä löydän miehiä mutta miehet ei löydä mua. hankalaa sinänsä.
11. vähemmän tärkeä: ostin herra hiiri kennät tänään.
aailmapallohuone12. vähemmän tärkeä2:haluan (helium)ilmapalloja. ja kesän

t:jasssu

2 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

tanssitaan kohta me jasmian häitä ! seuraan kyllä teidän blogia mutta en kommentoi paljoo :---D mutta henkisesti messissä !

Jasmia kirjoitti...

phii tiesin että sulta tulee kommentti1!!=) eikä se kuule mitään ei ne kommentit ole niin tärkeitä mutta ne onkivjoa!