sunnuntai 2. toukokuuta 2010

just because i'm losing doesn't mean i'm lost!

Hitsi mä tosiaan oon onnellinen nyt.

Seikkailtiin ihan koko viikonloppu. kuvailtiin.
syötiin ihan mielettömästi eikä se toisaalta haittaa.
oli vaan niin ihanaa olla ihanassa seurassa ja niin villisti vaan.

kiipeiltiin aitojen yli ja mentiin niitten ali. juostiin moottoritiellä sekä otettiin hienoja tilanne ja vähemmän tilannekuvia. päätettiin myös lähteä keskellä yötä mäkkärin drive iniin kävellen. se oli hienoin idea mikä ikinä. sitä matkaa en ikinä unoha.

mä oon niin iloinen myös siitä että mulla on paras pikkuveli.
äskenkin oltiin vaan jotain 2 tuntia kuvaamassa. tai no sen piti kuvata jotain kuviksen työtä mutta mä olin mallina ja neuvoin sitä käyttämään mun kameraa. ihanaa. kerrankin huomaan osaavani jotain ja siitä on hyötyä. jes.

huomena en mee kouluun. on taksvärkki. vitsi vie nyt on niin riemuolo vaa=) =)
hienointilannevappenjeeolin siis merirosvo.paha piraatticooljyväshyväcool1jyväskpelottavava4
t:jassu
ps. inhoon ihan hirveen paljon takiaisia

Ei kommentteja: