torstai 6. toukokuuta 2010

odotan ratikkaa, yritän unohtaa ikävää joka jäi

koulukoulu2kouluu3
Mulla oli kamera tänään mukana koulussa tosi pitkään aikaan. Meillä ei kyllä ollu ku kaksi tuntii normaalii kouluu ku mentiin ysin aikaan käräjäoikeuteen retkelle luokan kaa. Siellä oli aika mielenkiintosta mun vaa kävi kauheesti sääliks niitä tuomittavia ihmisiä. Ja sitä jota oli uhkailtu kai ja se sen uhkailija ei saanu ollenkaa tuomiota. Ja niitä tuomareita jotka tekee vaikeita päätöksiä. Apua toivottavasti en joudu enää menemään sinne vaikka olikin ihan kivaa
Ostin tänää paidan!! Ostan paitoja tosi harvoin. Ostan aina vaa legginssejä ja mulla ei oo mitään paitoja niiden kaa. En osaa selkeesti pukeutua. Ihan sama sinänsä mitä mulla on päällä mut ärsyttää jos mulla on kylmä. Mua ei haittaa ollenkaan käyttää samoja kenkiä ja takkia joka päivä mutta se ärsyttää jos on kylmä.
t.aliisa

PS. KESÄ TULEE

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Teillä on tosi kiva kiva kiva kiva kiva blogi :-) oikeestaan tää on mun lemppari ja tätä on aina kiva lukea. koska musta tuntuu että ootte vähän samantapaisia ihmisiä kun mä. tai en mä voi tietää mutta blogin perusteella joo. kirjotatte kivoja juttuja. Hiiieno blogi älkää lopettako tätä!