perjantai 7. toukokuuta 2010

you were born with ten fingers and you're gonna use them all

sangiovanni1autogrillrapinopuistossa
kuvat syksyltä 2009

Mulla on ihan suunnaton ikävä mun siskoa ja Italiaa. Oikeesti mun tekis nyt vaan ihan kauheesti mennä sinne ja mua ärsyttää että iskä lähtee ens viikolla. Mä olin salaa suunnitellu että menisin helatorstailomalla mutta en tietenkään voi sitte. Mun sisko siis asuu Roomassa ja mun mielestä se on ihan äärettömän epäreilua että toiset voi nähdä sisaruksiaan joka ikinen päivä ja mä nään mun siskoa ehkä 4 kertaa vuodessa. Oikeesti ja sit vielä muut kehtaa valittaa siitä että niiden sisarukset on rasittavia? Ottasin sata kertaa mieluummin riitelevän kotisiskon ku kivan kaukosiskon. Mutta onhan se ihan kiva myös että se on tuolla koska Rooma on iiihana kaupunki.Olin siellä viimeks kaks viikkoo tetissä :-) mutta mulla on ikävä, ihan liian iso ikävä
moiDSC_0526
+ Vika kuva on Lontoosta. Lontoo on myös aika kiva mutta mulla ei oo sinne mitää erityistä tunnesidettä koska siellä ei asu mun siskoo. lontoossa voi vaan olla olemassa.

t.aliisa. Anteeks kun mä vaan selitän

5 kommenttia:

Jasmia kirjoitti...

''lontoossa voi vaan olla olemassa''
jep niinpä. tosin en oo ollu olemassa sielä

tuun sun mukaasi joskus roomaan sitten ku on rahaaa plus ikäki on ihan hyvö juttu

Shiri kirjoitti...

Kauniita kuvia :) Samaa mieltä Lontoosta. Ikävä <3

Anonyymi kirjoitti...

aliisa oot ihan mielettömän ihana. :--) en kestä ! ootko lopettanut dear vienna blogin kirjoittamisen ? tykkäsin stitä kovin paljon. :)

-k

Larissa kirjoitti...

Noi pappimiehet on mun lempparit.

Näinkin syvällistä sanottavaa mulla tänään

Aliisa kirjoitti...

jasmia: hyvä et tuut mun kaa roomaan! ja tosiaan ikää ja rahaa plää kaikkee tarviii

shiri: kiitos!!:)

anonyymik: apua tosi paljon kiitoksia! ja joo kai mä sen oon lopettanu, tai ainakaan mua ei oikeen innostanu se enää mutta kirjotan tätä nytte mut emmä tota aio poistaakaa:-) hih kiitti vielä kerran, ite oot ihana!

larissa: mä tykkään siinä kuvassa eniten tosta savusta joka tulee!