lauantai 8. toukokuuta 2010

smile

rooooma2
Ei mulla muuta tänään ku että oon ihan supersupersuperhappy, pääsin riparille isoseks! Heinäkuussa Siikaniemeen jeejee ihan paras juttu oikeesti! Oon hyppiny ilosta täällä ja hihkunu silleen tosi tyhmän kuulosesti mutta kun oon halunnu tätä niin paljon ja meijän seurakunnassa hakee niin paljon että on aika vaikee päästä ja nyt vapautu yks paikka ja mä pääsin! I'm happyyyyy :-) laitoin tähän kesäkuvan koska tää niiiin liittyy kesään ja ens kesästä tulee superhyvä!
t.aliisa

2 kommenttia:

Dingle Bird kirjoitti...

Jee, onnea!!! :-----) Mäkin meen ensi kesänä isoseksi ja pelottaa vähän kun riparilaisia on jotain 40. :D Mutta onko teidän isoskoulutus vaan yhden vuoden mittainen vai oonko ymmärtänyt jotain väärin?

Aliisa kirjoitti...

haha kiitti! Meillä on vaa reilu 30 onneks mut mua pelottaa silti koska oon aika kokematon :D ja joo, koulutus on vaan vuoden johon kuuluu 4 viikonloppuleirii ja koulutuspäivä noin kerran kuukaudessa. Yleensä ei kuitenkaan pääse vielä ekana vuonna isoseks ainakaan tytöt koska niitä hakee enemmä mut nyt joku vanhemmista peruutti tulonsa ja meitsi pääs, jee!